RegioBank klantvriendelijkste bank van Nederland

RegioBank klantvriendelijkste bank van Nederland

 
 
Voor de zesde keer op rij is RegioBank door de consumentenbond uitgeroepen tot meest klantvriendelijke bank van Nederland. In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond (september 2022) onder 14.000 consumenten beoordeelden klanten ons met een 9,5 voor algemene tevredenheid. En daar zijn we trots op!

In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond (september 2022) onder 14.000 consumenten beoordeelden klanten ons met een 9,5 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank -voor het zesde jaar op rij- als beste beoordeeld.

Persoonlijke dienstverlening blijft belangrijk

In het onderzoek van de Consumentenbond wordt aan de deelnemers gevraagd wat zij vinden van de service van de bank, de communicatie naar de klant, de kosten en internet en mobiel bankieren. Op alle onderdelen krijgt RegioBank de hoogste cijfers. Dit geeft aan dat onze klanten de persoonlijke dienstverlening en de digitale mogelijkheden om te bankieren hoog waarderen. Dát is precies de reden waarom wij het belangrijk vinden dat onze adviseurs fysiek dichtbij de klant zitten. Voor een vraag of advies kan de klant gewoon even binnen lopen.

Lees meer over onze persoonlijke dienstverlening

Terug naar de bovenkant van de website