RegioBank is de klantvriendelijkste bank van 2021
Ook dit jaar mogen wij ons weer de klantvriendelijkste bank van Nederland noemen. Onze klanten geven RegioBank een 8-, de hoogste score in de branche. Ze prijzen ons lokale, huiselijke karakter. Het is de vierde keer dat we deze prijs winnen. En daar zijn we trots op. Want persoonlijk klantcontact is belangrijk voor RegioBank. En we zijn blij dat onze klanten dat ook waarderen.
RegioBank: een vertrouwd gezicht in de buurt
Deze prijs hebben we te danken aan onze 475 Zelfstandig Adviseurs. In dorpen en kleine steden, verspreid door heel Nederland. RegioBank is een vertrouwd gezicht in de buurt. Al ruim 100 jaar. En dat blijven we. Wij hechten veel waarde aan persoonlijk contact met onze klanten. En vinden een buurt waar iedereen prettig woont, werkt en leeft belangrijk. Daarom zetten we ons ook de komende jaren in voor een buurt die groeit en bloeit. We blijven de buurtzame bank.
Onafhankelijke publieksprijs voor klantvriendelijkheid
Onderzoeksbureau MarketResponse voert sinds 2007 doorlopend klanttevredenheidsonderzoeken uit onder Nederlandse consumenten. Als organisatie kun je je niet aanmelden om in aanmerking te komen voor deze prijs. Of klanten laten stemmen. Er komt zelfs geen jury of stemming aan te pas. Je krijgt een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek onder consumenten. Het is dus echt een publieksprijs. RegioBank won ook al in 2017, 2019 en 2020.
Wilt u ook bankieren bij de klantvriendelijkste bank van Nederland? Onze Zelfstandig Adviseur helpt u graag overstappen.