Uw geldzaken en het coronavirus
RegioBank is uw bank dichtbij. Dat krijgt in deze onzekere tijden een wat andere lading dan dat u van ons gewend bent. Het coronavirus raakt ons namelijk allemaal. Het is daarom belangrijk dat u weet dat u van ons op aan kunt. Juist nu.
Ook wij doen er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Het kan zijn dat het kantoor van uw adviseur dicht is, of beperkte openingstijden kent. Uiteraard kunt u gewoon uw bankzaken blijven regelen via Mijn RegioBank en de Mobiel Bankieren app. Voor vragen kunt u telefonisch contact opnemen met uw Zelfstandig Adviseur.
Als er iets verandert, dan vindt u dat op deze pagina. Natuurlijk delen wij nieuwe informatie ook via onze social media kanalen. Aanvullende informatie over uw bankzaken en het coronavirus vindt u hieronder op een rij.
Betalen: tijdelijk een hogere limiet voor contactloos betalen
- Hypotheken: maakt u zich zorgen over het betalen van uw hypotheek?
- Doorlopend krediet: verwacht u problemen rondom uw betalingen?
- Beleggen: wat zijn de gevolgen van corona op beleggingen?
- Zakelijk: zakelijk krediet met KKC-regeling en veelgestelde vragen
Een aantal praktische tips
- Criminelen misbruiken de berichtgeving rondom het Coronavirus om geld te stelen. Bekijk onze informatie over veilig bankieren.
- Voor betalingen adviseren wij u om dit zoveel mogelijk digitaal te doen door middel van een pinbetaling, betaalverzoek, Mobiel Bankieren app of via Mijn RegioBank.
- Wilt u Mijn RegioBank aanvragen? Dat kunt u vanuit huis regelen.
- Via Mijn RegioBank en de Mobiel Bankieren app kunt u ook contactloos betalen aanzetten.
- Heeft u toch contant geld nodig, dan kunt u hiervoor terecht bij een geldautomaat.
- Informatie van het RIVM
Contact? Bel eerst even
Het kan zijn dat het kantoor van uw adviseur dicht is, of beperkte openingstijden kent. Voor vragen kunt u daarom het beste (eerst) telefonisch contact opnemen met uw Zelfstandig Adviseur.